Ładowanie

Правни въпроси

Собственик на магазина: ПАСТАН Павел Фабишяк | PASTAN Paweł Fabisiak, Лазурова 4 / 144 | Lazurowa 4/144, 01-315 Варшава | 01-315 Warszawa, Полша | Polska, НИП: PL 5222404798, Рег. номер: 142304840. Предприемач, извършващ стопанска дейност под името ПАСТАН Павел Фабишяк , вписан в Централния регистър на стопанската дейност и информация, воден от министъра на развитието и финансите, НИП 5222404798, Рег. Номер 142304840, ул. Лазурова 4/144 01-315 Варшава, Полша.

Общи разпоредби

  1. Купувачът може да бъде пълнолетно физическо лице, юридическо лице или организационна единица без юридическа правосубектност, наричано по-долу "Клиент".
  2. Всички цени, посочени от Продавача, са изразени в българска валута и представляват брутни цени (с включен ДДС). Цените на стоките не включват разходите за доставка, посочени в описанието на всеки продукт.
  3. Документът за покупка в магазина е фактура.

Поръчки

  1. Поръчки могат да се правят 24 часа в денонощието.
  2. Поръчките могат да се правят чрез формуляр на уебсайта на магазина или по телефона. Таксата за телефонен разговор съгласно тарифата на оператора.
  3. Закупените стоки, заедно с фактурата, се изпращат от избрания от Клиента превозвач (Eконт) на адреса за доставка, посочен от Клиента.
  4. Договорът се сключва, когато Клиентът направи поръчка. Обработката на поръчките започва, след като плащането на Клиента бъде преведено по сметката на Продавача в случай на опцията заплащане на страницата и веднага, ако е с наложен платеж.
  5. Всеки Клиент може да направи промени в направената поръчка или да я отмени по имейл или телефон, ако все още не е изпратена от нашия склад.

Методи на плащане

Клиентът може да избере следните начини на плащане: Възможност за плащане с банков превод/карта/при доставка

Доставка на стоки

  1. Пратката се подготвя, след като плащането за закупените стоки е регистрирано.
  2. Наличността на всеки модел и размер се посочва в момента на поръчката. Ако стоките са налични, това означава, че те са в нашия склад и ще бъдат изпратени не по-късно от следващия работен ден след кредитиране на плащането.
  3. Тъй като продаваме в няколко различни държави, е възможно продукт, закупен в магазина, да не е наличен. В такава ситуация предлагаме да го заменим с друг модел, посочваме датата, на която закупеният продукт ще бъде евентуално наличен, или в същия ден правим обратен превод на цялата сума, платена за покупките.
  4. Формата на доставка се избира от Клиента при подаване на поръчката. Цената на доставката е посочена за всяка форма на доставка.

Връщане и рекламация

Връщане 

В съответствие с член 27 от Закона за правата на потребителите физическите лица, т.е. тези, които не извършват стопанска дейност, запазват правото си да се откажат от договор, сключен от разстояние или извън търговския обект, без да посочват причини и без допълнителни разходи - с изключение на разходите за доставка на върнатите продукти - в срок от 30 дни, считано от датата на сключването му.

Бикините, чорапогащниците, клиновете и лентите за бедра не подлежат на връщане поради хигиенни и здравословни причини.

Моля, изпратете обратно върнатите продукти заедно с формуляра за връщане и номера на банковата си сметка на следния адрес: 

Офис ЕКОНТ - Видин Крум Бъчваров
ул. Райко Жинзифов №0 до бл. 27
Видин 3700
Тел. +359 82 526 993
Получател: MDR24 – Paxy 

Този Офис на Еконт е ДЕПО и е нашият събирателен пункт, от който пратките се изпращат в международен транспорт към склада ни в Полша.
Срокът е в рамките на максимум 10-14 дни.

Върнатите продукти трябва да бъдат върнати в състоянието, в което са били доставени. Те не трябва да имат следи от употреба (мирис на парфюм, петна от грим, следи от пране).
След проверка на продуктите и данните на клиента парите за покупката се изпращат обратно по номера на сметката, посочен от клиента, в рамките на максимум 14 дни.
Ако стоките са закупени срещу фактура (за фирма с ДДС номер или за физическо лице без ДДС номер), връщане на стоките не се приема.

Подробна информация за това как да върнете продукти можете да намерите на адрес Връщане.

Рекламация

Продуктите, които се продават, са нови, без дефекти. Жалби относно дефекти на продукта могат да се подават в рамките на две години от датата на закупуване.

Нашите продукти са с много добро качество на изработка и изключително рядко се случва продуктът да е дефектен. Това обаче може да се случи. За да се елиминират тези редки случаи, всеки продукт се проверява внимателно преди изпращане. Въпреки това, ако бъде изпратен дефектен модел, ще бъдем много благодарни, ако бъде изпратен обратно на следния адрес:

Офис ЕКОНТ - Видин Крум Бъчваров
ул. Райко Жинзифов №0 до бл. 27
Видин 3700
Тел. +359 82 526 993
Получател: MDR24 – Paxy 

Рекламация се разглежда само въз основа на попълнен и подписан формуляр за жалба в рамките на 14 дни. Формулярът може да бъде изтеглен ТУК>>.

Когато оплакването бъде прието, ще изпратим нов продукт в рамките на 14 дни или парите за закупените стоки и разходите за доставка ще бъдат незабавно възстановени на посочения номер на банкова сметка. Съществува възможност за извънсъдебна процедура за подаване на жалби и искове.

Предприемач, който прави покупки за нестопански цели, има право да се откаже от договора в срок от 14 дни от получаването на поръчката.

В случай на отказ от договора разходите за доставка се поемат от Купувача.

Предприемачът има право да съобщи за дефект на продавача, т.е. да се възползва от гаранцията, ако дефектът е открит преди изтичането на две години от доставката на стоките.

Защита на данните

Подробни разпоредби за защита на данните можете да намерите на страницата с Декларация за поверителност.

Заключителни разпоредби

  1. Нищо в настоящите условия няма за цел да нарушава правата на Клиента. Ако някоя част от настоящите общи условия е в противоречие с приложимото право, Продавачът декларира абсолютното си подчинение да приложи това право вместо оспорваната разпоредба на общите условия.
  2. Регистрираните клиенти ще бъдат уведомявани за промените в правилата и техния обхват по електронна поща. Уведомлението ще бъде изпратено най-малко 30 дни преди влизането в сила на новите разпоредби. Ще бъдат направени изменения, за да се приведат правилата и разпоредбите в съответствие с действащото законодателство.
  3. По време на изпълнението на поръчката и през целия период на следпродажбено обслужване за Клиента се прилагат правилата и разпоредбите, приети от Клиента при подаване на поръчката.
  4. По въпроси, които не са обхванати от настоящите общи условия, се прилагат съответните приложими правни разпоредби. Споровете се разглеждат от компетентен съд с местна и материална компетентност.